Jobba hos oss
Ett lagarbete – på riktigt
På YouCall finns det alltid någon som kan hjälpa. Det händer att vi stöter på allvarliga och kniviga frågor, men vi hjälps åt att lösa dem tillsammans. Vi tar ansvar för varandra och våra kunder – och det märks på vår härliga stämning.
Våra värderingar
Engagemang, trygghet och transparens. Att vi är öppna och agerar proffsigt och engagerat för våra kunders bästa skapar en trygghet, både för oss själva och för våra uppdragsgivare. Våra tre värdeord visar vägen framåt.
Engagemang
Vi är ett lag av individer som gör en meningsfull insats. Vi gör vårt bästa för att kollegor, kunder och slutkunder ska känna att de är viktiga för oss.
Trygghet
Vi håller alltid vad vi lovar och lovar bara det vi kan hålla. Vi är övertygade om att trygga medarbetare är en förutsättning för trygga leveranser.
Transparens
Vi har sekretess kring uppdrag men öppenhet i samtal. Genom att våga lyssna och vilja prata får vi en medskapande kultur som gör oss bättre.
Voice of YouCall
Daniel är en klippa i vår kundtjänstgrupp där han bidrar med sin ljuva stämma och färgsprakande personlighet. Han är vår alldeles egna schlagerkung, det han inte vet om melodifestivalen och schlager är inte värt att veta.
Jag har jobbat inom samma bransch sedan 1998 och än idag är just den variationen – av att det ena samtalet sällan är det andra likt, någonting som är roligt och motiverande för mig. Sedan så är självklart alla mina stjärnor till grymma kolleger och den familjära känslan vi har på YouCall något som inte går av för hackor.
Förmåner
Som medarbetare på YouCall är du en del av ett härligt lag. Du får bland annat ta del av:
– Friskvårdsbidrag
– Möjlighet att påverka dina arbetstider
– Arbetstidsförkortning
– Kaffe, te och frukt
– Världens bästa kollegor
Lediga tjänster
Här lägger vi upp information när det finns något ledigt jobb att söka hos oss.
Även om det inte är aktuellt med rekrytering kan du alltid skicka en spontanansökan.